[silindi] Benim doktorumda dedi ki; bebek makina değil dün bu saatte oynadı bugünde bu saatte hareketi yok deyip gelmene gerek yok 😂 canı istemiyordur, uyku tatlı gelmiştir daha da uyuyordur. Pozisyonu farklıdır rahattır hareketini hissetmemişsin veya hissettiğini farketmemişsindir. Bizim için önemli olan sabah uyandın akşam uyuyasıya kadar 10 kere haraketini duydun mu ? Duyduysan sorun yok. Diyelim öbür gün 6 oldu diğer günü takip et 6 veya azsa öyle gel doktora dedi.. öyle olunca içimde rahat etti 🙈