ezgermshn fizikcianne benim de çok erken cikti bence kisiden kisiye degisiyor. Ben keyfini cikarttim herkes simartiyor birak gobegin ciksin hamile oldugunu ve yorulmaman gerektigini herkesin gozune sokmus olursun😀 ben su an 6.aydayim cok keyifli
Burcum fizikcianne ben 10+1 ama karnım 16 hafta gibi. 2. gebeliğim. İlkinde 13. Hafta minnacık çıkmıştı ve ben kotlarımı giyebiliyordum. 2 haftadır pantolonlarım bile olmuyo🥲
PervinY fizikcianne Şişkinlik olabilir ya bebek çok küçük oluyor çünkü o haftalarda. Benimki de 11 haftalık şişkinlikten biraz karnım çıkmış gibi duruyor sırtüstü yatınca dümdüz ama bebek olsa belli olurdu heralde 😁
Mlkengn Bebiş henüz çok küçük, muhtemelen gaz şişkinliğidir o. Ya da çok zayıfsanız çıkmış da olabilir bilemedim 😅☺️ benim 4,5 aylık henüz varla yok arası
Tugceshn Şuan 32+3 deyim ve karnım 30. Haftada anca belli olmaya başladı hamile olduğuma inanmıyor kimse 😂
minikmelegim_ fizikcianne benimde o ayda 4-5 aylıktan büyük duruyordu. Şimdi 4.5 aylık oldu ve o kadar değil. Çok yrmek yersem şişiyor. Yani başlardaki şişkinlikmiş kabızlığa bağlı :) şimdi bağırsaklarım daha rahat bir ilaç kullandım afedersiniz ishal yaptı ve karnım indi 😅
Cerena_87 fizikcianne 2 aylıgım sürekli şişyorum eşimde hep senin karnınmı çıkmış diyor gaz oldugundan haberi yok😂