annesi53 Merhaba kızlar ishal oldum yine ve çok çok halsizim yemek yiyemiyorum midem çok kötü napıcam yaşayan varmı gebelikten mi yoksa salgın mı var
Buketegemen @"anne annesi53 merhabalar benımde ilk zaman lar ishaldim hemen sade gazoz leblebi alın bırebır hemen gecırıo yoksa çok şu kaybedersınız
nebusss annesi53 canim ben 5 ayda 3 defa öyle ishal kusma hastaligina yakalandim nane limon iyi geliyor bol su ic Allah şifa versin
serife8796 Bende hastalıktan bıktım yemek yiyemiyoeum su içemiyorum halsizim şimdide grip oldum sürünüyorum 9 haftalığız 🤧😷