Seherss Ben nasıl rahatsam o şekilde uyumayı tercih ediyorum acıkcası, hafta hafta değişebiliyor bile bu durum son zamanlarda benide sol a ve sırtüstü yatmak rahatsız ediyor nefes alamıyor gibi oluyorum ama yüzüstü ve sağ yattım mı daha rahat ediyorum 🤗bu arada 40. Haftadayım 🤗