Trldyg dogum katı baştan sona kapılar acık oldugu için ben şahsen adam görmek istemem orada. Evet senın kocan ama bana hiç bişey. Birazcık bina sitem yapısından dolayı alınmıyor yani. Özeller de öyle değil herkesin kendi odası var dogum katı var VS.
Ben çam sakurada dogum yaptım 2021 de. Yattıgım odada dogum yaptım eşime 15 dk görmek için izin verdiler odama geldi. Ama yan odamdaki kadın cıglık cıglıga dogumu baslayınca eşim 10 dk durdu hemen cıkardılar yan odada dogum başladı bu katta duramazsınız dediler. Servis katına cıkınca da oda da 2 kişiydik. Lohusa halindeyiz heryerim iz acık olabiliyor kan olabiliyor VS. Yanımdaki kişinin eşi de olsa odaya gelsin istemem ben şahsen. Eminim ki kimse istemez. 🙄🤷
Bu sekilde düşünün.