3Tospikannesi Aysegul_3838 maşallah Sağlıkla gelsin inşallah benim 1 kız 1 oğlum vardı şimdi 1 kızım daha olacak Allah nasip ederse 🥰🧿
Birminikannesi1 Aysegul_3838 yahu bi ben mi anlamıyorum bundan erkek mi kız mi bana da erkek dedi doktor şimdi attığın ultrason görüntüsün de hicbirsey gormuyorum ki 😂😂😂
3Tospikannesi Aysegul_3838 inşallah benim diğer 2 çocuğum da hamileliğim çok kötüydü 6 ay boyunca serum takılıydı 2,500 gram doğdular ikisi de bunda çok şükür fazla sürmedi kusmalar 1,buçuk ay çektim iştahım da iyi 😁 acaba kaç kilo doğar merak ediyorum 🤭
muser24 Maşallah, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Benim de bir kızım bir oğlum var, şimdi ikinci kızımızı bekliyoruz hayırlısıyla
Aysegul57 Hayırlı olsun 🥰 kaçıncı haftada öğrendiniz bu arada 14+2 oldum bende kararsızım Dr. Gitmek için