Moz Melikeckr 8+1 de alttan baktı yolk var ama bebek yok dedi pirinç tanesi gibi bi şey var embriyo olabilir dedi 22 mayısta gidicem yine korkuyorum.Siizn kese kaç mm di bebek göründüğünde
miraninannesii Moz yolk ne oluyor canım normal kesemi 2 cı genelıgım ama bir bılgım yok bununla ılgılı
Moz miraninannesii bebekten önce rahimde oluşan ve bebeği besleyen yapı.Yani önce kese oluşur sonra yolk sonra bebek.Galiba en güzeli sizin gibi hiçbir şey bilmemek.Çok araştırınca benim gibi stres panik olunuyor
Canan2625 Melikeckr sizi üzmek istemem ama ben daha önceki hamileliğimde kese ve yolk da vardı ama maalesef boş gebelikti 8. Haftamda kendim düşük yaptım inş sizinki de öyle olmaz demek istediğim yolk pek güvenilir değil