Kizlar merhaba, 36+1 gunluk gebeyim.
Gebeligimin basindan beri ayni doktora gidiyorum ve cok memnunum. Doktorumun ozel muayenehanesi var, normalde de tamamlayici saglik sigortam var. Sigorta sirketimle gebeligimin basinda gorustugumde anlasmali hastanede dogum yapmam durumunda hastane masrafinin karsilanacagini ama doktor ucretinin anlasmasz olmasi durumunda karsilanmayacagini soylediler. Sadece doktor ucreti 4-5 bin gibi bir rakam oldugundan ve doktorumdanda memnun oldugum icin bu duruma fazla takilmadim. Simdi dogumum yaklasti ve provizyon sureci icin hastaneyle görüştüm, doktorum o hastanenin calisan doktoru olmadigi icin sigortamin hastaneleri masraflarinida karsilayamayacagini soylediler. Hemen sigorta sirketimi arayip teyid ettim ve onlarda ayni bilgiyi verdiler.
Doktorumdan cok memnunum degistirmek istemiyorum ama sigortam karsilamazsada hem hastane hem doktorun ucretini ben karsilayacagim ve butce otomatikmen 3 katina çıkıyor. Baska hastanede aslinda cok ovulen bir doktorda var ama kendi doktorumdan memnun oldugumdan ve gebelik surecimin basindan beri bana hakim olmasindan dolayi kendi doktorumuda degistirmekten yana degilim 🤦♀️ aranizda son haftalarda doktor degistiren, boyle bir durumu deneyimleyen var mi daha once? Kafam cok karisik yardiminiza ihtiyacim var