aycmmi ben de 2 kez düşük yaptım cnm. Biri 14 haftalıktı, diğeri ise 7 haftalıktı. Sonra tedavi olmaya karar verdim. Kan testleri vs herşey yapıldı birsey çıkmadı. Sonra rahim filmi çekildi. Ve rahimde perde olduğu anlaşıldı. Düşük sebebinin o olduğu anlaşıldı. Doktorum ameliyat günü verdi ve ameliyatla perde alındı. Ameliyat olalı 1 ay oldu. Şuan adetliyim bakalım tekrar denicez inşallah bu sefer birsey olmaz hamile kalırsam 😊🙏💕 sende tedavini ol cnm rahim filmi filan herşeyini çekil. Sorun neyse tedavini ol cnm ihmal etme.