Tam kaşıntıda değil aslında.
Sivrisinek ısırıgı gibi kaşınınca cıkıyor. Her yerimde değil. Önce kolumda 1-2 tane çıktı kısa kol giydim dedim belki sinektir tamam ama bacagımda ve az öncede belimde çıktı. Oyle cok cıkmıyor 1-2 tane çok kasınıyor ama yara oldu artık. 3.gebeliğim ilk kez böyle bişey oluyor. Sizdede var mı bu durum.
34.haftadayım yeni oldu bu durum.
Bundan bikac hafta öncede bazen kasıntılarım oluyordu özellikle gece ama öyle cok değil herhangi bişeyde ckmazdı vucudumda 🤷♀️