Gamzeyasarakdogan Hanımlar merhaba doğumda fotoğraf çekimi olacağı için ipek kirpik yaptırmak istiyorum. Bazı kesim hamilelikte yapılmaz bazıları yapılır diyor yaptıran var mı aramızda ? 🥰
Cicegim38 Gamzeyasarakdogan bu benimmm ivinde guzel fikir olabilir bende yaptirmak istyorum bi sorun olucani dusunmuyorum da varsa yazarsaniz bende yararlanirim💋
Selisscee Gamzeyasarakdogan bugün yaptırdım 38 oluyorum tabi iyi bir yer tercih ettim orası önemli yapıştırıcı hiç rahatsız etmedi sadece haftam büyük olunca belimden dolayı çok rahatsız oldum
Jelem123 Gamzeyasarakdogan o zaman canım takma kirpik yap ilk yaptığın için çok rahatsız eder seni cikamsi vs bide guzune batar ben hep kolanirim bende kırpık kalmadi