Merve1954 ben hiç balkondan aşağı asarak çamaşır kurutamam canım acayip rahatsız oluyorum iki tane çamaşırlığım var balkonumda cam kapatıyorum güneş direk kurtuyor zaten ,Bebek kıyafetinde gelince bende 30 haftalığım kızımdada 35 haftamda yıkadım ütüledim hazırladım Şimdide Allahım kısmet verirse aynı şekilde yapacam sen çok ağırlaştım hiç kalkamam yapamam diyorsan hazırlığını yap