Selam güzel anneler. 4 Mayıs ta 2.sezeryan doğumum olacak 38+3 te. Ben daha geç olsun isterdim. Ama doktorum dikişlerin açılmasından endişe duyuyor. 37+0 haftalık şuan kilosu 2900 o zamana kadar kilo alır umarım. İlk bebeğim 39+0 da doğmuştu. 3300 gramdı ama hastaneden çıkarken kilo vermişti epey. Sizce 38+3 erken mi?