RNurr Kızlar 33+3 deyiz bugün çok yürüdüm heralde ondan mı bilmiyorum ama vajinamda baskı hissediyorum bide karnım yani kasıklarım ağrıyor biraz batma gibi oluyo sizce neden böyle durum yaşayan var mı aranızda