Esengll Kizlar 33 haftalik olduk ama hala yürüyüşe baslamadim sizler nezaman basladiniz ve normal dogum olmasi icin hangi egzersizleri yaptınız??
Hizligonzales Esengll baslamaniz lazim bence artik ben 30dan sonra baslamistim oglumda onun disinda squat ve merdiven inip cikma yapiyordum