Merhaba benim düşüğüm oldu 2 hafta önce doktora dediğimde genetik bölümünden randevu alıp yaptırabilirsin dedi sanırım özel hastanelerde pek yok araştırma hastanesine yönlendirdi çünkü ama burada okuduğum kadarıyla araştırma hastanelerinde ilk düşükte yapmıyormuşlar illa 2 3 olması lazımmış ama ben yine de aynı şeyi tekrar yaşamamak için araştırma yaptırmak istiyorum. İlk düşükte devlette araştırma yaptırabilen var mı ? Yoksa özel laboratuvar tarzı yerlerde mi yaptırayım oralar güvenilir midir ?