Kadersv21 Kızlar kontrollerini hep özelde yaptırdım az kaldı devlete doğuma gitsem sıkıntı çıkarırlar mı biliyor musunuz
Busraakay_26 Kadersv21 seni doğuma alırlar ama gebelik geçmişini bilmedikleri için oradaki ebeler çok zorlanıyormuş haftanız çok geçmediyse devletten bir doktora muayene ol bence
Deletedmom_116 Kadersv21 Ben son aylarında tüm devlette yeni başladım sayılır hicbi sorun olmuyo sadece tahlil istiyolar