Kızlar merhaba. 40+2 olduk gece 1den beri sancı çekiyorum yalnız gece hiç açılmam yoktu öğlen 2 gibi 3 cm dedi ama doktor sabah 8de yatış yapacak sabaha kadar nasıl dayancam ki doktor bunlar daha ne ki felan dedi. Dayanamam diyorsan sezeryan olacaksan kararını ver dedi napacağımı bilmiyorum 🥺