Kukulikukuli12 Miniminiben kanama olursa düşük önleyici rahim duvarını kalınlaştırıyor sanırım. Hem prolutan iğne yapıldı hemde 1 haftadır progestan fitil kullanıyorum. Kutu bitince devam etmicem şimdilik. Benım 6 haftada kanama olmustu yogun sekilde o yüzden başladık. Şuan 7.haftadayım bugün kontrole gittim herşey yolunda dedi.
Meltemgunes Düşük önleyici rahim rahatlatıcı vs. Bir çok sebebi var bazı doktor tedbir amaçlı yazıt bazıları kanama vs olduğun da hatta ben hamile değilken çok yoğun adet ağrıları yaşadım için 4 ay kullanmıştım şimdi 15 haftalığım kullanmaya devam 3 kutuya geçtim sabah akşam 200 mg
mercan88 Mervenur_19 erken doğum önlemek için mi benim foktorda dün verdi kasilman var seni dedi 34.0 oldum bende
Miniminiben Bana düşük riskim olduğunu söylemedi ama zaten 34. Haftadayim , nst de ağrım olduğunu söyledi onun için yazdığını söyledi . Ama ağrı olarak sadece bacaklarıma kramp giriyor arada. Eczane de düşük için veriyorlar genelde diyince bir sormak istedim
Miniminiben İnşallah bir sıkıntımız olmadan geçiririz bu günleri, sağlıkla kucağımıza alırız insllah. Korktum bende o yüzden yazdım
lalezlal Gebeliğin başlarında kanamam olmuştu ondan dolayı verdi doktor yaklaşık bit ay kullandım ama ağızdan değil vajenden al dedi doktor fazlaca kaşıntı yaptı onun içinde travazol kullandım bi sıkıntı yaşamadım
suheda9595 Merhaba. Ben de ilk kez bugün doktora gittim 7. Haftadaymışım kalp atışı dinledik. Kanama yolu gördü doktor dar biraz ama risk yine de dedi. Kese yukarda bu iyi haber ama ihtimal var diye verdi hap şeklinde ama fitil olarak kullan daha etkili dedi. Bilmiyorum bebeğe sevinemedim bile aşırı çökmüş durumdayım.
Kukulikukuli12 Miniminiben benımki oval sekilde. Vajşnal fitil olarak istiyorum ben. Hap olarak mide bulantısı yapmıyormus dedim onu yazdı doktorum
Mervenur_19 mercan88 benimde kasılmam vardı nst de bebeğin sancısı çıkınca 2 gün yatış vermişti daha sonra da adalat ve progestan yazdı şuan 36+1 hala kullanıyorum
Mervenur_19 mercan88 evet gerçekten çok kötü Allah şifa versin sağlıkla kucağımıza alırız inşallah minnakları 🤲
mercan88 Mervenur_19 insallah canım arkada 3 tane daha var çocuk mecbur ayaktayız bide sezeryan benim
Mervenur_19 mercan88 haklısın canım ister istemez kalkıyorsun peşine dolanıyorsun Allah yardımcın olsun 🤲🌺