Arkadaşlar tam 26 haftalığım acayip bir bel ağrım var dün akşamdan beri, evde iş de yapmıyorum kendimi dinlendiriyorum ama geçmiyor arada kasıklarıma vuruyor, bebek de aşırı hareketli, aşırı derecede halsizlik bitkinlik var, aşırı acillik bir durumum yok ama bunlar normal mi bilenler yardımcı olabilir mi