İdrarı boşalt diyorlar aslında. Normal idrar ile alakalı yada normal jinekolojik muayenede istiyorlar ama hamileyken istemiyorlar bebeği görmek zorlaşıyor diye ikincisi alttan bakma ihtimaline karşı pantolon giymek yerine üstünüze çekebileceğiniz bir elbise giymeniz daha iyi olur görmeye bilir Çünkü dışardan.