26 aylık oğlum 6 seneden sonra nasip etti rabbim çok şükür hiç ayrı kalmadık doğduğundan beri benden başka kimsede uyumaz yemek yemez babasinda bile durmaz annem nerde annem nerde bensiz nasıl uyur nasıl vakit gecirir inanın doğum stresinden daha çok sardı beni bana çok düşkün olduğu için bırakıp gitmiş hissi oluşsun istemiyorum ama devlettede gün boyu yanımda durması mümkün değil sanırım