Arkadaşlar şu dönemde birşey yapıp yiyemiyorum belki hazırda olsa yerim ama yapamıyorum ve aç kalıyorum bebekte beslenemez korkusu var. Acaba diyetisyenlerle görüşüp aylık yıllık neyse beslenme paketleri yapan varmı. Evime her öğün beslenme paketi gelsin istiyorum bilgisi olan varmı