Hdhsjj stres yaptığınız bir dönem olduysa belki ondan kaynaklı olabilir mutlaka gidin bir doktora baya gecikmiş size de rahatsızlık veriyordur eminim ağrı olarak falan daha önce olduysa polikistik olabilir adet olunca 3.gunu gidin mutlaka bir hormonlariniza baktırın alttan muayene de yaptırın hem sağlık açısından tarama gibi olur kafanız rahat eder