Adyokisimsiz Kızlar baybettim içinde aile destek ödemesi vardı 1450ydi harcamıştım 1000 lira kalmıştı şimdi yenisini çıkarsam içindeki para hala içinde midir çünkü e devlette ödeme çekildi yazıyor
nursultan00 Adyokisimsiz para sen çekmediğin sürece kalır ödeme çekildi dediği karta yüklenince öyle diyor Ptt gidip yeni kart talebinde bulunun