35 haftalığım dr çatımın dar olduğunu bebeğin başı çıksa omzu çıkmaz çok zor olacağını söyledi %90 sezeryanlıksın dedi🥴 hayırlısı olsun buna kendimi alıştırıp hazırlamam lazım bide 36 37 haftaya kadar götürecem seni dedi bu biraz erken gelebilir nst sonucumda da kasılmalar çıktı hep çıkıyor sancım böyle durum yaşayanlar kaç hafta tutabildiniz bebetolarınızı🥲