Sema_2023 ben bu kdr kötü değildim bir gün dışarı çıktım bebeğimi babanesine bırakıp tek çıktm dışarı pank atak krizim tuttu çarpıntı dedim ölüyprım ambulansı fln aradılar ambukansla hastanye fln gttim o günden sonra ne tek nede kızımla dışarı çıkamıyorum şuan da gene arada çarpıntım çoook olıyor