momyseker Kızlar selamm. Türkiye Hastanesi’nde şuan muayenelerine devam eden varmı? Hangi doktora gidiyorsunuz, memnun musunuz ve muayene ücreti ne kadar? Ya da yakın zamanda doğum yapan varmı? Memnun kaldınız mı ve ne kadar ödediniz doğum için??
MmerveAy momyseker ben 32 haftalik gebeyim hamileligimin basindan beri oraya gidiyorum dr Tulay koldas simdilik memnunuz 690 tl muayene ucreti sgkliyim
MmerveAy momyseker 1 ay once sordum normal 17.5 sezeryan 20 dediler benim Dogumum haziran ayinda bi daha zam gelicek diye de bi duyum aldim