Minik1Civciv kesinlikle ondandır benimde 8. Haftada yogun kanamam oldu sabah akşam 0.4 *2 oksapar kullanıyorfm kayıplarım var die, mfthr lerim heteroydu. Doktor oksapara bağladı ve ekoprini kestirdi, iğnemi de 0.6 düşürdü hala kullanmıyorum ecoprin bi yandan içimde huzursz. Sizde de sanırsam pıhtılasma vardı konusmustk dha once. Sonra 14. Te kanama oldu biraz yoruldm 10 dk kadar yürüdüm, benim cnkü en bastan hep adet ağrısı gibi agrım vardı o yuzden doktor yatacaksn demişti. Kanama olunca acile gittim o dktor Plesanta daha cok kücük ama rahim ağzına yakın onyuxden kanama olmus ded, prpgestan ve pruloton verdi ayrıca serum vs taktı. İki gün cok karın ağrım oldu, suan gecti şüküe. Bi süre eğilme kalkma, uzan dnlen. Benimde bir ev tasıma sürecim var en cok ondan korkuyorum.