Selamün aleyküm, bi yil once kurtaj olmus birisi olarak ben cok pismanim. Şayet ilaclarla düşük yaptiriliyo doktorunuzda uygun gorurse, nacizane fikrim olarak bence oyle denemelisiniz. Kurtaj hembedenen hem ruhen baya aci veriyo insana. O hastaneye 2 kisi girip tek kisi cikmak. Ve kurtajda bazi doktorlar fark edemeyip rahim duvarina zarar verebiliyo. Rabbim kolaylastirsin insallah, insallah en tez zamanda hayirli guzel haberler verirsiniz 🌻