Meerrii Asyos34 Aysel_krdg Bir hafta önce acilde test verdim fakat negatif çıktı. Normal adet tarihinin üstünden 4 gün geçti. Fakat ben adet söktürücü kullanıyordum ona göre de 10 gün önce adet olmam gerekiyordu. Erken gebelik testi mi yapsam evde bilmiyorum evde test yok aldırmam gerekiyor
Meerrii Aysel_krdg Aldırıp yapacağım inşallah hayırlısı olur 🤲 Ben çok istiyorum ama Rabbim her şeyin hayırlısını nasip etsin dua edin olur mu :)
Meerrii Aysel_krdg OnlyBaby Kızlar teslim negatif 🥺 Nasip her şey Rabbim hayırlısını kolaylıkla nasip etsin 🤲
K-97 Merhaba kızlar adetim 15 gün gecikti bu testi ilk yaptığım 20 dakika bişey yoktu bir gün sonra farkettim bugün kan testi verdim sizce varmıdır
bastet K-97 bence vardır suya tutun testi ikinci çizgi siliniyo mu bakın silinmiyosa hayırlı olsun gebeliğiniz 💕