Kullandigim urunlerin hepsini sordum belki sizinde kullandiklariniz vardir. Ilk olarak agdayi sordum yapablrsin dedi ama ben agdanin içerigine guvenmiyorm jilet venuse gectim kisisel fikrim agdayla canimi yakmamak. 2. Olarak güneş kremimi kimyasal olani mineralle degistirdim dedim mineral daha iyi onu kullan dedi bunu zaten biliyodum. 3. Olarak temizleme nemlendrme celenes termal yuz temizleyici termal nemlendrci kullaniyorm mavi ambalajlar onlarda tamam. 4.sü göz kremim valla kullanma dese uzulurdum pahali biraz cosmed peptit göz kremi peptit zaten vucudumuzda olan bi maddeymis. Deodorant olarak deotakı birakip sebamede gectigimi söyledim onada tamm dedi parfumu sordum ona kiyafete sık dedi. Bebek yagi sordum agdadan sonra suruyodum bacak agdasini birakmiycam onun icerigi temiz duruyo o yuzden bebek yagi yerine normal nemlendirici ve agdadan sonra gunese cikmamaya dikkat et dedi. Retinol iceren hicbir urun kullanma dedi zaten kullanmam bilirsiniz roaccutene icerigi oda ama serumlardada oluyor. Boyle kizlar en onemli sey gunes kremi leke olmamasi icin evde bile surmeliyiz ben zaten suruyodum. Umarim isinize yarar bilgiler