39+4 olduk ama bi türlü gelmeye niyeti yok kızımın. Doktor kontrolüm vardı bugün hiç açılma sancı bir şey yok dedi bu durumu yaşayıpta normal doğuranınız var mı ilk gebeliğim olduğu için ve normal doğum istediğim için üzüldüm biraz ya normal doğuramazsam açılmam olmayıpta😑