Ilahem 49 gunluk bebeyim var.kenguru almak istiyorum annem kayinvalidem hic biri alma bebeyin beline zararli diyor.gercekden oylemi.kenguru zararlimi?
HilalEyce Ilahem oğlum 8 aylık hâlâ kullanıyorum ama kullanmaya 3 aylıkken başladım. Kanguru yerine sling kanguru kullanabilirsiniz henüz küçükmüş
Gizzgzz Ilahem hayır m pozisyon olan zararlı değil diğerleri zararlı ama 3 kg yi geçtiyse babybjörn de kullanabilirsin diğer markaların da yenidoğan aparatı var