ilk yavrumda kundağa, emziğe, ayakta sallamaya ….. herşeye karşı biriydim. Ama bunda hepsini yapacağım diyorum resmen şimdiden 😂 hepsi gerçekten bebek büyütürken anneye yardımcı. Ben ilkimde çok zorlandım. Uykusu, sürekli emmek istemesi, beni emzik gibi görmesi, bla bla bla … Belki kızan olur ama kızanın kesin ilk bebeğidir Ondan beni anlayamaz 🥲