hayalperest2310 Busraterim hiç özlemedim kızım sabah akşam ağlasa da 😂😂😂ayy hele son ay doğsa da kurtulsam modundaydım çok şükür doğduk gayet mutluyuz ❤️🥰
Nurr_22_22 Busraterim ben özlüyorum ne yalan diyim daha rahatlık varmış bebek sen ne yersen yiyor nereye gitsen gidiyor yatsan yatıyor filan karnın büyüyor paytak yurumeler güzel günlerdi ama kızımın kucağımda olmasını dünyalara değişmem orası ayri🌸
Mlkengn Hamileliğim çok zordu hiç özlemem sanırdım ama bi tık da olsa özlemişliğim olmuştu. Bi kere çocuk içerdeyken herşey daha kolaymış 😂😅 Ama zamanla azaldı bu düşünce. Merak etmeyin , öyle olacak.
Busraterim Mlkengn teşekkür ederim çok şükür ki kucağımıza almayı nasip etti Allahım ama çok tuhaf bir ruh hali oturup saçma sapan şeylere ağlayıp bebeğin karnında olduğu zamanlar için de ağlamak çok tuhaf o sebeple sormak istedim yanıtınız çok rahatlattı ☺️
busraydnc Busraterim ağlamıyorum ama hamileliğim çok özledim ki henüz doğum yapalı 15 gün olmasına rağmen 😁 gerçekten hamileliğim bal gibiymiş çocuk olduktan sonra her şey çok daha zor 🫠
Busraterim Nurr_22_22 bende aynı fikirdeyim çok şükür kucağımızdalar ama güzel günlermiş diyorlardı kıymetini bil her anın tadını çıkar diye haklılarmış ☺️❤️