Öncelikle bulantım azaldı. Gerçi kusmam yoktu ama kokulara fecii duyarlıydım. Şimdi daha iyiyim.
Uyku halimde de azalma oldu, geçen ay gözümü açamıyordum. 2. trimester ın tadını çıkar dedi arkadaşım, bu 3 ay daha sorunsuzmuş.
Çatlak kremini almadım daha, hemen başlamam gerekiyor. Yalnızca arada Bio oil kullanıyorum.
Doktorum folic ve d vitamini damlası yerine bir tek bunu kullan diye iMOM omega önerdi, günde 1.
Progestan ı fitil şeklinde alıyorum, kesmem gerekiyor mu diye sormayı unuttum )) Kontrolüm 16. haftada ama bu hafta gidip fitil işini soracağım.
2li taramamın raporu sisteme düşmüş, yanlış anlamadıysam veriler iyi ama onu da soracağım.
35 yaş üstü olduğumdan NIPT yaptırdık. Sonucun gelmesine daha var… Bunu yaptırdığımdan 4lü taramaya ihtiyaç kalmadı.