Merhaba doğum yapalı 17 gün oldu kaşıntı başladı vücudumda yüzümde kafamda. özellikle dün gece biraz arttı Şuan ara ara vuruyor şiddetli değil vuruyor saniyelik bi kaşıntı kaşıyorum geçiyor. gebeliğimin son dönemleride vardı ama geçmişti doğum sonrası Şuan yine başladı çok tedirginim yaşayan var mı temaslı olmadım ama uyuz olmasından çok korkuyorum ama geçecek bi yer yok bana uyuz