Piyasa o kadar değişik ki uygunken alıp kenara koyabilirsin geçen sene 5 TL ye aldığım şey şuan 50 TL o yüzden yinede karar senin canım. Ben oğlumun burnu aktığı zaman hemen ilaca başvurmaktansa nebulizatör ile serum fizyolojik vererek rahatlatıyorum. Deniz suyu ile de destekliyorum günde 1 defa. İlaçtan iyidir diye düşünüyorum