Selam kızlar; şuan kontrol geldim doktor kg 3900 dedi radyolojiye gönderdi doğrumu kilosu die emin olalım dedi.. bekliyorum kilo ölçümü için yalnız normal doğum yapan oldumu bu kiloda biraz gözümü korkuttu açıkçası ben normal istiyorum vazgeçmekte istemiyorum :/