Mrstutii Herkese merhabalar doktorumuz kıza benzetti ama emin değil ve çok erken cinsiyet tahmini için dedi ☹️ 11+4’ten selam
guzelanne01_ Mrstutii canım bu yazdığını okumadan direk kız dedim tahminlerimdede yanılmadım ama Kısmet☺️Hayırlı sağlıklı doğsun inşallah
Seyma2255 guzelanne01_ ![]https://photos.app.goo.gl/wkmKB7JAX4P8kWsMA bana da bir tahmin de bulunur musunuz 😊