Canor Kızlar selam arkadaşım test yapmış. 1 dakika içinde ikinci çizgi çıkmış. Sizce gebelik var mıdır?
Asiyefdnn Canor bende bir kaç gün önce test yaptım aynı bu şekilde silik çıktı emin olamadım ertesi gün 2 kere daha tekrar yaptım biraz daha koyu çıktı o gün akşam kan verdim pozitifti inşallah arkadaşınında öyle olur 💕
Canor dolunayes asla bekleyemez ama bakalım bidaha test yapcam dedi 2 saaat sonra geme aynı çıkarsa gidicez dua edin kızlarr ❤️
Canor Bride_6470 regl olmuş bitmiş arife günü test alıp yağtığında gene bunun daha siliği çıkmış bugün yağtığı koyulaşmış
Kediler Çok silik gibi bilemedim… Birkaç gün daha bekleyip tekrar deneyin bence. Gecikmenin 5. gününde test yaptığımda saniyeler içinde ikinci çizgi net bir şekilde belirmişti. Onu görmeyi bekleyin derim