Zeynepece1 normalde taşikardim var ama heycanladıgım zaman dışında beni çok rahatsız etmez. İki gebeliğimdede 27 den sonra baya kendini belli etti. Genelde yemeklerden sonra olur 2 saate filan geçerdi. İkinci gebeliğimde bir gün hiç durdmadı. Sabah namazından sonra uyutmadı. Bir sağlık merkezinde serum filan takıldı faydasız. Hep 150-160. Arada 120 lere indi heri çıktı. Kendi hastaneme gittim kardiyoloji filan baktı bir şey görmedi. Dr um tedbir amaclı bir gece yatırdı. Başka bir kardiyoloji ye görünmemi istedi. Oda bir sorun görmedi beloc verdi rahatlatır seni dedi. Önce içmedim ama yine yemek sonrası beni baya rahatsız etti. Şimdi arada bir tane içiyorum baya etkili oluyor yzun süre götürüyor beni.