Ozy bende 21+2 yım ayniyiz canım 😊 endişe etme benmde öyle bazen çok hareketli yeri geliyor mesela bugün hiç hareket etmedi bir kere pıt diye vurdu keyfi ne zaman isterse gliba bende çözemedim ama korkulxak bişey yok onların da kendine göre uyku düzeni oluyomus ve genellikle de öyleymiş uyuyolarmis 😊 korkutuyolar bzi geçen iki gün oynamadi hastaneye gttim doktor odasına bir girdim hareket etmeye başladı rezil oldum doktora da oynuyor hissrtmiyomusn şuan dedi 😂😂😂 dalga geçiyor sıpa resmen