Mdf17 Haftadayım çalışıyorum. Ayak bileklerimin şiştiğini farkettim ayakkabılarım dar gelmeye başladı. Sizin kaçıncı haftalarda başladı kızlar?
Sila66 Mdf17 34 de cok cok az yanı cok yok bende sadece parmagım kalınlasmıs normalde cok ınce parmaklarım var 🤍
Sebiyelda Mdf17 ben de 35+0 dayım bir haftadır her sabah gözlerim şişiyor fotolarda burnumun büyüdüğünü farkettim ellerim ayaklarımda öyle çok rahatsız edici
nerminnn_ Mdf17 23 de ayak bileklerim şişmeye başladı şuan 24 haftadayım ayaklarım çok şişti ayakta çalışıyorum onun da etkisi var sanırım
Mdf17 nerminnn_ evet biz çalışan gebelern işi zor hakkaten erken şişmeye başlamışız baksana 30 dan sonra şişmiş herkes :((