CmreKsidar Papatyaamm90 30 haftadan sonra benimde bas aşağıdaydı zaten normal doğum istiyorsanız baş aşağı olması gerekiyor ama kilosuna bisey diyemem doktorunuz gelişimine iyi dediyse iyidir
Tubaut Papatyaamm90 baŞ aşağı olması tek başına bi doğum belirtisi değil benimki 24. Haftadan beri başaşağı doğum pozisyonunda duruyor 34 haftalığız şuan😇
Kubra-2363 Dönmesi gereken zaman artık normal doğum için dönmesi şart zaten benimde 34+4 rahmimde ağırlık baskı hissediyorum sanırım döndü benimde sürekli tuvalete gidiyorum
meltembal19 benim 28. haftada dönmüştü doğum belirtisi değil :) kilosu da boyu da gayet iyiymiş. hatta uzun boylu bir bebiş sanırım ☺️