Arzuuuuu Apandist şüphesiyle 4 gun hastanede yattım 5mm 8mm olsaydı ameliyat olucaktim.hastanede tedavi uygulandı inşallah bebeğime bir zararı olmamıştır bu arada 21+5 günlük hamileyim. Çıktıktan ertesi gün vajinamda aşırı şişme meydana geldi tekrardan acile gittim alerji dediler iki krem verdiler şişme hafif geçti ama kaşıntı devam ediyor agri da var üstelik başına buna benzer şeyler gelen var mı?