Fatmasevimyaras Emine1efe2 2.nci hamileliğim sezeryan olucak 38 haftalık oldum doktorum mayisin ilk haftası geçer ikinci haftası olur dedi
guzelanne01_ Emine1efe2 kızımda normal diye bekledim 42 haftada doğdu sezeryanla Oğlumda 38-39 haftada doğum olur dedi doktorum 30 haftalığım şuanda
Pamukasln Fatmasevimyaras bende 38 haftalık oldm çarşamba doğumum var ikinci sezaryen 38+2de siiznki geç değil mi 8 mayısta 40 hafta doluyor olması lazm
Emine1efe2 34+3 günlüğüz bizde ama 32 haftada sancılarım çıkmıştı 3 gün sonra kontrolüm var bakalım ne diyecekler bize
Emine1efe2 Ama bi an önce doğsun kucağıma alım istıyorum şu son haftalar geçmiyor sanki bel agrım çok oluyor adet sancısı gibi belim agrıyor normal mi bu
guzelanne01_ Emine1efe2 aynen canım 2 ayım var sezeryan olduğum için günü belli Herhangi bi promblem olmazsa Tabi Allahın izniyle
gulsahgk Pamukasln ben de sizden 1 gün sonra sezeryana giricem nasip olursa. Sağlıkla kavuşun 😊 günümüz aynıymış
CayGetireyimMi talisss ikinci sezaryen mi? Çok bekleriyolar bana garip geldi o vakte kadar bebeğin kanala yerleşme durumu doğumu başlatma durumu vs var 39 u geçmez sezaryen. Tabi ilktir 40 41 42. Haftalarda bile olur