Sevilayms Servikal Hepssini kullandım giç bir ise yaramadı Magnesie calsine sabaa kullanıyorum duruma göre haftada 1 ya da 2 içiyorum tüm hafta rahatım hamdolsun ne yersem yiyim. Hergun muz yiyebılıyorum mesela artık 😌😄
meliiisoz Servikal canım probiyotik kullan rezene çayı ya da magnesie calcinee saba en kefir olabilir activa shot
Sevilayms Servikal Aaaa tüh içemedin mi 🫣 Bak kefir de cok iyiiii geliyor 1 kefir iç her sabah üzerine bayaa ılık su iç Direkt aradan 10 dk gecmıyor wc cıkıyorsun
Servikal Ne kadar kötüymüş kabız olmak kaç gündür ilk defa oldum yanıyor bide acile gidecem dedim en son bi bu eksikti
Snglshm Doktorunun önerdiği bir probiyotiği kesinlikle kullan onun dışında gece yatmadan bir su bardağı suya 2 tane kuru kayısı at sabah uyanınca aç karnına suyu içip kayısıları da ye baya etki ediyor inşallah sende de işe yarar
Omur3534 Mutlaka şalgam suyu deneyin ama soğuk değil ılık olucak hemen etki ediyor sürekli kabızlık sorunu yaşayan biri olarak ..
Deletedmom_49 Kayısı, karpuz, erik, şalgam suyu fena bağırsakları çalıştırıyor işe yarayacaktır inşallah :)
irem1- İlaç kullanmıyorum kabızın önüne de şu şekilde geçtim Sabahları aç karna zeytin yağı içerek güne başlıyorum Gün içinde hoşaf yapıp içiyorum kayısı fındık tüketiyorum bagırsaklarımı çalıştırmaya yetiyor ( çay çok içiyorsanız çay kabızlık yapıyor )
Servikal Kızlar teşekkürler endol fitil kullandım direk lavaboya çıktım.O fitili kullanmasaydım acilliktim.dikkat edecem artık kayısı hoşaf yemeye
[silindi] Servikal bende serklajliyim endol fitil doktor onaylimi yaptınız birde kabızlik için mi bu fitil çok kötü durumdayım hem hemoraid hem serklaj istemeden ıkındim ağrıya dayanamayıp oturup ağliycam
Servikal [silindi] kendi tecrübelerimle endol koyunca direk lavabo isteği geliyor yumusatıyor.Zaten endolu aancı için kullanıyorum.17 haftalık gebeyim.Bunu koyup rahatlayıp gün kurusu hoşaf yemeye çalısın siz çok iyi anlıyorım
Totanseyma [silindi] doktorun onayı olmadan Endol fitili kullanmayın suyu azaltıyor benim suyum fazla diye doktor bana fitil verdi kullan suyun azalsın diye
[silindi] meliiisoz şimdi doktorumla konuştum canım BT lavman verdi bu lavman gececi birşey ben hergun kabizim ne yapcsm böyle denemedigim kalmadi
meliiisoz [silindi] bende öyleyim canım inan 18. Haftamda başladı 32. Haftamdayım her gün karnım ağrıdı kabızlık yaşadım rahatlamalarım hep anlık yani ne ilaç ne lavman hiçbir şey fayda etmedi bunlar bir kereliğine ishal yapıyor bu seferde ishalden karnım ağrıyordu kaç günler uyuyamadığımı kıvrandığımı bilirim ama geçmiyor yani
[silindi] meliiisoz ben bugün dayanamayıp ıkındim o kadar ağrı vardı ki hemoroid olunca birşey olmusmudur diye içim içimi yiyor avazımn çıktığı kadar ağlamak istiyorum piskolojim hiç iyi değil evladımı düşünüyorum kendim desen iyi değilim birde şimdi birşey olmusmudur diye düşünüyorum iyice kafa doldu
Servikal meliiisoz canım sende adet sancılı bi gebelik gecirdin değil mi en başından beri çok ürkütüyor beni sancılarım
dexter canım bol tavuklu çorba, pazı ve ıspanak. bunlar en fazla bi günde tamamen bağırsaklarını boşaltıyo
[silindi] Servikal doğal olan herşeyi denedim yok banamisin demedi stresten mi neyden bilmiyorm hicbirsey çözüm olmadı