Sil12 39 +6 günlük olduk 2 gündür yoğun bi akıntım var ve sümüksü hafif hafif sancılarım oluyor ama uzun sürmuyo acaba nisanım gelmiş olabilir mi
guluzarozgenc Benimde pazar gunu sümüksü krem rengi gibi kati akintim oldu doktora sordum agri kasilma var mi dedi vajonamda adet sancisi gibi birsey var belimde karnimda yok dedim hastaneye gec nst cektir dedi 1 cm acikligim olmus ne nişanim gelmis. Kalip gibi miydi sarimsi krem rengi gibimiydi beyazsa akintidir
Sil12 guluzarozgenc sarımsı ve çok beyaz . Ama çok yoğun. Vajinamin üst bölgesinde çok nadir bir ağrı hissediyorum
guluzarozgenc Hafta olarak da uygunsunuz bence doktora sormalisiniz zaten nişan gelmisse sancilar rutin duzenli degilse bekletiyorlar